Gyakran Ismételt Kérdések
Rövid leírásunkkal szeretnénk segíteni a Regeno webáruház látogatóit a fontosabb kérdésekről.
Bankkártyás Fizetés
A webáruházban az OTP Simple online fizetési rendszere segítségével tud vásárolni bankkártyával, vagy a Simple alkalmazásba bejelentkezve a Simple rendszerben beállított bankkártyával. A fizetéskor a honlap átirányít az OTP Simple biztonságos oldalára, és ott történik meg a fizetés. A fizetés befejezése után a rendszer vissza tér a webáruházba és megjelenik az értesítő oldal a fizetési és rendelési információkkal.
Probléma esetén
Amennyiben problémát észlel a bankkártyás fizetés közben, kérjük jelezze e-mailben vagy a telefonon a +36 30 577 0771 telefonszámon.
Erős ügyfél-hitelesítés a bankkártyás fizetésnél
Az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyására a mobiltelefonos alkalmazáson kívül az SMS-ben kapott Internetes biztonsági kódot is használhatják az ügyfelek, amihez november 2-ától már az úgynevezett TeleKódot is meg kell adniuk. Fontos azonban, hogy az alapértelmezett Telekódot meg kell változtatni ahhoz, hogy internetes vásárlások jóváhagyásához használható legyen . A Telekód megváltoztatására az ügyfeleknek az OTP SmartBank mobiltelefonos alkalmazásban, OTPdirekt internetes szolgáltatáson vagy telefonon keresztül, illetve az OTP Bank fiókjaiban van lehetőségük.
Szállítás és csomagolás
A megrendelések házhozszállítását a GLS Futár végzi. A Regeno termékeket a logisztikai központ megfelelő párnázott borítékba vagy dobozba csomagolja a rendelés mennyiségétől és a termék típusától és méretétől függően. A termék biztonságosan és ép csomagolásban jut el a megrendelőhöz.
E-mail visszaigazolás
A megrendelésről küldött visszaigazoló e-mail előfordulhat, hogy a spam mappába kerül, ezért kérjük ellenőrizze a postafiókjában a spam mappa tartalmát is. A rendelésről készült levelet jelölje biztonságosnak, és adja hozzá a biztonságos küldők közé. Köszönjük!